3 juli 2011

Nu är det 3 minuter kvar på min födelsedag. Jag fyller 22 år, tror jag.
Man glömmer det där med ålder efter 20. Tänk hur det blir då vid typ 40. Man kommer ju inte ha någon som helst aning.
Jag tycker vi borde börja blogga igen Eva.
Så därför ska jag berätta vad jag gjort. I går så åkte jag, Lucine och Christine ut till skärgården. Vi skulle ta oss ut till Sandhamn, men lite strul gjorde att vi bara kom till Grinda. Men det var nice nog. Vi låg och solade och badade hela dagen, åt pastasallad, solade igen, grillade hamburgare, tog båten tillbaka, åt godis och avslutade kvällen på Fåfängan - du vet det där berget vid Londonviadukten som vi alltid ville gå till förrut! Mys på hög nivå.
Sen åkte jag hem, och imorse vaknade jag av skönsång från föräldrarna och två hundar. Utöver dem så var sängen full med paket och frukost. Bra start på dagen. Så gick vi upp och åt. Sen började jag baka jordgubbsstårta, sen joggade jag med mamma, sen handlade vi, gjorde en till sockerkaksbotten, gjorde klart tårtan och lagade mat. Sen kom kusiner och fadderullan. VI åt grillad lax, och massa typ italienska skinkor och mzzarella och så. Sen såklart jordgubbstårtan som vart asgod. Cred till mig. Kan det där med socker och fett du vet.
Kvällen avslutades med rappakalja. Skojsigt.
OCH vi har äntligen bokat resa till dig. Jag och Christine i alla fall. Vi kommer 21 augusti kl.14.40 och åker hem 27e kl. 03.45 om jag inte minns fel. Vi möts i Wien, för jag åker från Köpenhamn och Christine från Stockholm. Känns asvuxet och nice att kunna säga "Vi ses i Wien!". Så det ser vi fram emot. Men jag tänkte, hur tar vi oss från flygplatsen och allt sånt praktiskt?
Och en till grej. Jag fick typ en bekräftelse på att jag avbokat min resa till Cypern, innan jag ens fått en bokningsbekräftelse. Sjukt skumt. Måste ringa och kolla det där imorrn.


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0