Ljuva semester!

Tuff dag...Gårdagen kväll underhölls av lite balkonghäng och sedan en sista tur in till Bangla sista gången innan semestern. Trevlig kväll inte alltför galen för en gångs skulle, dock så var det mindre kul att somna till havets största vågot i huvudet. Självförvållat!

Arbete hela dagen har gått riktigt fint faktikst, mina kära kollegor ringer ju alltid ocg väcker mig så att jag verkligen kommer upp, för jag har ju en grej för att snooza :)
En liten tripp till Stranden på siestan för att få lite färg, detta ångrade jag nog senare då jag märkte att några timmars sömn inte hade skadat. men jag överlevde kvällspasset också.

Packa skulle jag också göra kom jag ju på. Jag har ju köpt en 80L väska men när jag var klar med packningen märkte jag att den kanske var lite för stor. Men jag har fått med det viktigaste i alla fall och det jag har glömt får jag helt enkelt köpa!

Så imorgon eller snaraare om ett par timmar bär det av till bangkok. Sedan vidare mot hanoi i Vietnam. Sedan sista stoppet som är resan huvudattraktion LAOS. Där ska vi underhålla oss med tubing och bli lite kulturella. Det är förs nu jag inser hur oplanerat allt är men det löser sig längs vägen:)

Galet trött God Natt Vi hörs

Uppdateringen om min resa kommer strax!


Kommentarer
Postat av: oMAbiHrFbqhlzxj

bIJWTMRswAmibPnKNw 9192


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0