And Party And Party...

Först o främst, jag saknar min Saraklara :)

Dock så hade jag o Sara en trevligt chattande på Facebook:)
Jag hoppas dock att vi inom en snar tid ska kunna catcha upp med allt skvaller IRL.
Who knows Cypern S 11 kanske? Absolut!

Jag har i alla fall bestämt mig Cypern blir min sista säsong och därav så ska det bli den dräggigaste och galnaste, man måste ju avsluta på toppen, right?
ALLA SKA MED!
Detta kom jag på nu i veckan och min första uppvärmningsvecka slutade väldigt bra måste jag säga.
Lite jobb, massage,alkohol, utgångar och trevliga möten och händelser

En liten sak till bara Carl, om du e snäll kan du få göra ett litet gästinlägg:)

Wish me good luck på mitt nya uppdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0