Idag är ingen vanlig dag,

för det är Evas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!
Åh Grattis på födelsedagen Eva!
Hoppas den blir utmärkt! OCH på söndag ses vi. Så jävla taggad. Det blir grymt!
Så jag har precis vaknat, eller nja för typ 30 minuter sen. Sitter och kolla på Glee, men avsnittet måste ladda lite innan jag kan börja. Så vilket bättre tidsfördriv finns det än bloggen?
Igår kom jag ner hit till Köpenhamn igen. Det känns faktiskt bra. Det är lite konstigt att ingen är hemma och att Martins rum är tomt. Eller det är faktiskt väldigt konstigt. Mina saker ligger över hela huset, så om någon av dem hade varit hemma hade jag nog fått en käftsmäll. Idag tänkte jag fortsätta med att sortera och fixa och så, igår tog jag köket och badrummet. Jag hade ju med mig massa nytt så det behövdes omorganiseras. Plus att mitt köksskåp fortfarande luktar banan, från att jag glömde det där i början av sommaren. Onice. Hoppas det går bort snart. Men kläderna blir nog det stora projketet idag.
Regnet öste ner igår, så jag tog en joggingtur - dock innan öset, men det regnar fortfarande. Det var verkligen skönt. Det är verkligen underskattat att jogga i regnet. Måste ju komma i form nu för Cypern på söndag. hah.
Så, peace out.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0