söndag

Hej bloggen,

Idag har jag försökt plugga. Det har gått okej. Inte bra, men bättre än sist i alla fall! Asså det är verkligen sant det som folk säger att man måste göra nått annat ibland. Det går inte att bara arbeta eller bara plugga, man måste faktiskt göra roliga saker också, annars orkar man inte. Så min nya plan är att sluta stressa. För det lönar sig ju inte att gå runt och vara nervös över att man inte kommer hinna. "Take a chill pill, sara."

Så, tänkte skriva klart min behovsopgave och sen kolla på entourage. Har sjuk lust att se OC. Ska försöka fixa det på nått sätt.

Så i fredags var det Panum Electric. Lång kö. Rolig kö. Tack vare Björn och Jakob. Störda killar alltså. Sen var jag bara invalid på lördagen, som avslutades med drinkar på Pixie. Mys.

Så, dags att styra nästa vecka!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0