Kebabdanska finns också!

MERHABA!

Kontorhäng kul som satan. Turkarna utanför har disco som vanligt. Bra förfest minnsann.

Dagens händelse:
Svenska Eva håller Välkomstmöte med 30 Danskar och 5 svenskar.
Oförväntat så förstår danskarna mig men dock så hade svenskarna lite svårt att förstå vad jag säger med min kebabdanska.

Gårdagens händelse:
Jag jobbar 14timmar i sträck plus att jag har det lilla äcklet på natten bläääh.
Turkiska sjukhus lägger på när jag ringer och säger emergency.
Sjukhuset ringer mig och strular.
Kort och gott en lååång dag och sömnlös natt!

Hade dock en skön siestasömn på kontorssoffan efter morgonservicen. Nu är det bara 3 dagar kvar i turklandet och härnäst blir det Thailand.

SARA jag hörde rykten om att calle skulle ta över mig och det kan han ju fetglömma!!!!

CAUSE EVA IS BACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0