stillettos and broken bottles

Hej Eva Peva!
Jag tänkte dedikera det här bloggeinlägget till dig, så du kan läsa om vad jag har gjort dom senaste dagarna. I helgen var det 69timmars bar, det var ganska kul. Vi alla blev ganska fulla. Det var ganska väntat med tanke på att en öl kostar 15 kronor och en shot typ 20.
Sen har jag också spenderad många timmar biofysikrapportskrivandes. Det fick mig att tänka på Cybergymnasiet och min lilla Eva. Och Per. Och vår klass. Och maten. Haha. Jag skrattar faktiskt högt när jag tänker på det. Good times. Good times. Vi behöver verklgien en reunion. Men en i Thailand. Oj, shit vad nice det vore. Ååååh Eva, jag vill sååå komma och besöka dig. Möööh.
Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen med receptorsignalering och muskelkontraktion. Vet inte vad jag helst vill drömma om faktiskt..
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara jag saknar det ohh det var fina tider det!

Kommer du ihåg vår Fysikbok 4 Dummies!



Thailand hälsar dig välkommen!

2010-11-12 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0