Tisdag

Hej bloggen!

Idag skulle jag gått upp kl.9, men det gick inte. Så gick upp nu istället.. 2 timmar senare. Super. Ska i alla fall börja dagen med att jogga. Sen tänkte jag skriva rent alla mina biologianteckningar, så jag kan börja läsa efter helgen. Eller imorrn. Vi får se.


Det regnar typ idag,men måste verkligen jogga. Dels för att beach 2010 närmar sig med stormsteg men också för att min roomie redan joggat 5 gånger, och jag bara 2 - så han leder ju. PLus att han spelade squash igår. Vet inte om det räknas dock.. Så även om regnet öser ner ska jag ut!

Sen borde jag ringa till läkaren också, för jag har något sår vid näsan som typ inte läker. Men gör nog det imorrn om det inte blivit bättre.

Haha gillar det här med att skjuta upp saker.


Längtar helt galet till sommaren. Blir sååå nice ;)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0