Long time no blog

Hej bloggen!

Idag är det söndag. Det känns inte riktigt som det, eller så har de senaste fyra dagarna känns som söndag. Har verkligen inte gjort ett skit sen i onsdag så jag lämnade in min tpk-uppsats. Eller egentligen har jag gjort sjukt mycket. Roadtrip til Lyngby, druckit alltför mycket asti, ätit alltför mycket osunt, gått alltför mycket i klackar, har haft på mig alltför lite kläder med tanke på vädret, vart med om allt för mycket drama, och pluggat på tok för lite.
Vi var på Nasa igår. Det var inte toppen måste jag säga. Men det var väl väntat, då vi hade en grym torsdag?! I torsdags startade vi, jag och maria, med en mysig liten förfest, om vi ens kan kalla det, hemma hos mig med Martin.  Sen vid 1 skulle vi till Karel, men så blev vi stoppade av några vänner och följde istället med dom och sen vidare tll zoobar. Där var det bara sjukt kul! Sen vidare på efterfest med pizza, fisk och alors on danse för att sedan klättra över staketet till parken med våta fötter på väg hem medan solen gick upp. Lång natt. Kul natt.

Fredagen var jeg helt utsliten. Sov lång in på eftermiddagen för att sen halvsova vidare framför Gossip Girl i soffan. Sen var det fredagsbar på Panum. Var inte där så länge, men folk var iaf taggade. Nice. Sen kom jag hem och sov i 13 14 timmar. Så blev det lördag och jag joggade. Creds. Så gick jag ut och åt med Björn och hans vän. Trevligt. Sen hem för att tagga till för ingenting. Bittert.


Så idag hade jag tänkt att gå en promenad med min BFF. Sen handla. Suck. Och laga mat. Göra sånt där nyttigt. Har redan hunnit städa.

Okej, men det var nog det jag hade att säga. Hoppas Eva kommer och hjälper mig så vi kan hamna på bloggtopplistan igen ;)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0