Sara erkänner

Jag erkänner att jag är sjuuuuuuuuuuukt avundsjuk på fröken Eva som får leva livet på andra sidan jorden. Grr. Men förhoppningsvis får vi några gemensamma minnesluckor i Alanya i sommar. Wow. I did not just say that- "hej 2005"

Jag erkänner också att jag inte riktigt förstår vart den här helgen tog vägen måste jag säga. Det var fredag. och sen blev det söndag. Söndag kväll till och med. En dusch och 14 köttbullar senare så är jag helt slut. Lyckades såklart spendera mina timmar på att läsa fel kapitel i kemiboken.. eller ja,fel och fel. Det var väl bra att ha läst dom men det var ju egentligen inte det jag skulle ha läst till imorrn. Jaja.., nu är jag alldeles för trött för det så vi får se hur det går :)

OH. EVA. GOSSIP! ASAP ;)

Tjingeling,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0