Barn

Idag när jag satt på biblioteket så sprang det omkring massa barn och skrek och stojjade. Anledningen till att jag gick till biblioteket var ju för lugn och ro, så wtf?! Kan inte dom hålla styr på ungarna sina, shit gå till lekparken eller något?! Men egentligen, det är nog inte barnen man ogillar, utan det är föräldrarna. Som min kära Sofia en gång, efter en lååång dag på grönan, sa: "Shit, jag tänker aldrig skaffa barn, för föräldrar är så jäkla dumm ai huvet"

Diggar i alla fall den här mamman, en gammal goding från tjuvlyssnat:

Mataffär, Täby C

Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om inte du är tyst nu så dör Björne!
Barnet blir mycket tyst.

HAHA, den här är också bra, 

Ica, Gävle

En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
Tjejen: Tack, men det är en pojke.
Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
Tjejen (svarar trött): För att han är bög.

HAHA jag dör. Skön tjej.

Jaja.. var bara tvungen att dela med mig av lite humor såhär på lördagkvällen!


S


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, det här var perfekt för en nyvaken Anna

2010-03-15 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0