Alanya begynnelsen!

MERHABA!

Befinner mig i Alanya nu, riktigt trevlig stad måste jag säga:) Like it already. Men de turkiska killarna e inget som kommer att locka mig inte och än så länge har jag klarat mig hyfsat bra. Bor skitbra har två soffor faktiskt så sara o calle katjing!

Jag har ett kök, mennär jag skulle koka spagetti häromdagen kom jg på hur jag aknade thailand då vi bara gick ut o åt och fick allt serverat klart och gott. Nu måste manju vänta minst 15 min för att koka sina spagetti som äts med ketchup eller pesto. Anna-Skipper behöver nog göra ett besök i mitt kök. Det e så jobbigt o laga mat inte ens omelett lyckades jag med det blir en lååååång säsosng med spagetti. Sara det e inte lätt att bo själv haha nu måste man ju bli vuxen på riktigt och det vill ju inte jag:O

För i övrigt så har jag hunnit studerat lite utflykter fixat o donat, än så länge e ett hotell öppet så det blri en riktig mjukstart. Men det e roligt de guider som e här nu e trevligao vi har roligt ihop:)

Nattlivet så väntar jag på att turisterna ska komma, men det har sin charm att gå ut med lokalbefolkningen också faktiskt. Provade den ökända Long Island Ice tea ingen höjdare i smak jag som är mer av en öldrickare men Efesölen den turkiska ölen var god:)
En annan favorit e strwberrymojiton, klockren drinkmånga


SOM NI SER DET GÅR ABSOLUT INGEN NÖD PÅ MIG !

Sista utekvällen på BANGLA RD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0