WHITE PARTY!

Ohh vad jag saknar spinningen måste jag säga närjag såg att du o Christine hade vart där:)
Men bra JOBBAT!

Riktigt bra jobbat med kladdkaka til frukost också man lever ju bara en gång, gud vad jag ska baka när jag kommer hem och det är snart lite mer än en månad, längtar till sommar o sol i sverige!

Ja senaste nytt: White Party på stranden var awesome. För er som inte vet är det en utav de största festerna här i Alanya. Alla har vitt på sig såklart och det är på stranden awesome! Och sara nu när du har gått o blivit dansk hade vi två kända danskar där KATO och MORTEN something ( Dj's). Detta betyder också att stället krylla av danskar och danska låtar, men för er där hemma i sthlm som kanske aldrig ens hört ett ord danska ska jag säga er Danska rapplåtar äger !
En awesome rolig kväll, och en awesome rolig jobbdag väntade därefter som bestod av service o välkomstmöte och efter det efterlängtad beachservice o sen återigen service dvs 13 h i sträck bara JOBB! Var lite lagom trött så där but i made it!

Idag väntar SEX AND THE CITY 2 sen nalkas nog en liten utgång i danskarnas paradis( Alanya kryllar av danskar). 

Ha en god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0