Sommarlov

Hej bloggen,

Jag har typ sommarlov, fast jag jobbar också, så egentligen är det ju inte sommarlov. Idag har jag betsällt ett träningskort. Första steget. Det lätta steget. Nu är det bara själva träningen kvar. Eller jag tränade faktiskt igår. Spinning. Jag och Christine tänkte att det var en bra idé att riktigt chocka kroppen såhär i början. Och chock var vad vi fick. Jag ville gråta. Gråta av smärta. Av trötthet. Av ångest. Det var hemskt. Men efter 45minuters svettande så var vi äntligen klara. Då åt vi. Sallad. Vårat nya sunda liv bara fortsatta tills Diego (Christintes pojkvän, för alla er tusentals läsare som inte hänger med bland alla människor här!) tvingade, och dåmenar jag verkligen tvingade, med oss till Gröna Lund. Där kunde vi inte stå emot frestelserna längre och det blev både sockervadd och våfflor. Så var det som bortblåst.

Idag bestod min frukost av ett kladdkakekex (som btw Christine, var OTROOOLIGT god om man doppade den i mjölk ;) ) och mjölk. Sen åt jag en melon. Inte en hel då..nån måtta får det vara!

Så mer idag har jag suttit i telefon med SATS, jag och hon är typ bffs nu. Riktigt tajta. Sen har jag väntat på att min pappa ska bli klar så vi kan åka till IKEA, bauhaus och elgiganten. Trevligt.

Oj nu kommer han. Jag har inte ens duschat.

Tjoppsan


Kommentarer
Postat av: lucce

hahah...gillar att satstjejen o du är bästisar...efter dom där smsen hahah..

2010-09-10 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0