Välkommen tillbaka Eva

EVA! Välkommen tillbaka!

Jag har försökt att hålla bloggen uppe men det har varit svårt utan ditt stöd. Men se så besökarna trillar in så fort du skriver ett inlägg. Det gillar vi.


Så mitt sår på hakan var tydligen svinkoppor. Kul. Så det blir pencillin och kräm i en vecka nu, om jag någonsin kan få hämta  ut det på apoteket. Jag gick nämligen till ett apotek i centrala Köpenhamn imorse och bad att få medicinen men eftersom jag inte har något danskt personnummer så kunde de inte hitta det så var tvungen att ringa tillbaka til legevagten som öppnade kl. 4 och be att dom skickade till ett specifikt apotek. Suck. Så ska snart gå tillbaka till apoteket och se om jag kan hämta ut det. Det ser riktigt illa ut så vill ha allt så snabbt som möjligt verkligen.

Rusturen var helt galen, som vanligt. Det var riktigt riktigt kul men vi var lagom slitna när vi kom hem. Köpte dumle och chips och så bjöd vi Vincent på middag. Mys.

Imorse kom Marias vän Mads hit. Så vi var på Hard rock och ikväll ska vi nog ut, om vi orkar. Jag har letat ganska många lägenheter nu så snart borde jag nog finna nått!

Ta hand om er,


S

Kommentarer
Postat av: Eva Paatere

Tack så mycket två är starkare än en haha:P

Nu ska vi visa bloggerskorna :O

2010-01-28 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0