Im BACK!

SARAKLARA!
Jag e tillbaka, det har kännts tomt att blogga utan dig må jag säga, iden med denna blogg då vi skapade den en gång för längelänge sedan i datasalen i skolan var ju att då vi någon gång i framtiden går skilda vägar fortfarande ska kunna hålla kontakten eller hur? Och här e vi du i Köpenhamn och ska bli doktor jag i Phuket och ska bli något någon gång i framtiden:P

Idag har jag vart ledig i alla fall och vet ni vart min lediga dag har spenderats lyssna riktigt noga, HEMMA I MITT RUM och vart magsjuk jippi, kunde inte ha vart bättre. Men nu mår jag bättre åkte iväg och shoppade mat med kollegorna i en affär som har massvis av skandinaviska varor och AMERIKANSKA varor, jag köpte massa bra saker såom POPTARTS, Lucky Charm flingor, Kakór,Reeses, Knäckebröd, riktigt ost, Philadelphia etc.
Efter storhandlingen kurrade magen så ett litet snabbt besök på KFC med världens äckligaste hamburgare ja ni hörde rätt jag tyckte faktikst att mat är äckligt i alla fall det jag fick.
Sara du måste bara veta att det e ett hotell här där vi har service på som har världens godaste hembakade Chocolate Chip Cookies, så du kan ju tänka dig vad jag gör när jag "jobbar" haha. Gamla goa Eva e fortfarande densamma och enligt bloggen verkar du också va de haha en farlig kombination.

Så vad har jag lyckats åstadkomma här nere, ja du inte så mycket lite bravader hit o dit, nattdopp, fyllor, jobb, blivit dagens samtalsämne under lunchen ibland jaja lite kort och gott så där.

Men nu e jag tillbaka på heltid till 100% så ni kommer att få se mycket av mig på bloggen.
Så Sara här kommer vi med våra tusentals läsare eller hur? Vet du vem jag tr'ffade på flygplatsen häromdagen Martin från Administrationen från skolan. Sen har jag sett Kate Moss IRL med en cigg i ena handen och en Singha i andra, såg en aningen schleten ut haha

SO LONG



Lite små smakrov och det kommer mera
Och Calle vi ha inte glömt dig inet jag i alla fall haha!
//EVA


Kommentarer
Postat av: Lars

Upp med handen om du har halvfjong!

2010-01-28 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0