en vecka kvar

hej bloggen,

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag åker till Köpenhamn på obestämd tid. Sweet. Nervös men sjukt taggad.

Så senast skrev jag om besöket på slottet, men desvärre blev det inställt pga oroligheter om man säger så. Typiskt Sverige. Så istället blev det ett besök på NK som avrundades med lite BRjulpapper.

Dom senaste dagarna har jag umgåtts med björnfamiljen - jag, sly och korallbjörnen. Sjukt kul. Går inte ens att beskriva i ord hur kul vi har. La familia <3 HAHA
Nu undrar ni säkert vad det är vi gör? Vi gör allt, garvar är nog prio 1 men degar och äter ligger inte långt efter,men annars blir det filmtittandes och tvspelande. Det har blivit en hel del diskande och städande också. Till och med det har varit kul. Man skulle kunna säga att vi är som en liten dysfunktionell familj, som Coral skulle säga. Otroligt kul.


Nu ska jag återgå till sängen och ställa klockan på 9.30. Godnatt

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0