Kakor!

Idag e jag glad och full av energi! Har vart ledig då man sov till 10, amerikansk frukost och sen pressa på Katastranden med solskyddsfaktor 30. anledningen till det är att jag ska till Phi Phi imorgon o va där till tisdag med norska kollegan Madeleine, ska bli gaaalet kul. Så vänta er nytt skvaller.

Efter stranden gick jag o tränade måste ju ha lite marginal med alla kakor jag äter och på gymet träffade jag min kollega Daniel som då aldrig trodde att han skulle se mig i ett gym, en vanlig syn av mig är när jag smäller i mig kakor nämligen.
 Så jag e fortfarande mig lik, don't worry:)

Jaja nu ska jag fortsätta min packning som inte blir så mycket
Tjingeling
Next up: skvaller från Phi Phi!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0