Godmorgon.

Godmorgon bloggen.
Jag är så jävla trött. Legat i min säng i snart två timmar och bara dött. Det är som om jag vore bakis, men det är jag absolut inte. Kommer inte ens ihåg hur alkohol smakar. Man kan tro att jag lever värsta sunda livet, men ack nej - där har ni fel. Igår kunde jag inte koncentrera mig (därav 6 inlägg om någon random dude på biblioteket...) och kände ett sjukt sug efter godis. Så efter 3 timmars inre konflikt om ifall jag skulle låta cravings ta över kroppen, gick jag ner till affären. 4 cookies, en chokladkaka och ett stort glas oboy senare låg jag på golvet och vred mig av uppfyllldhet. Värt.
Idag hade jag tänkt plugga. Det ser jag fram emot.
Tjingeling.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0