Fredag

Äntligen fredag skulle man kunna säga, fast för mig är det ju nästan fredag varje dag. Jag sov länge, som vanligt. Klockan ringde åtta men det går ju inte att gå upp då så vid halv tio tio var jag på fötterna och började städa eftersom städaren kommern. Hah ironiskt.

Igår kollade jag på Mammas Pojkar. Det var lite kul faktiskt. Såklart åt jag bullar tills jag nästan spydde, men ändå vaknade jag hungrig imorse. Konstigt det där.

Jag har kollat lite i reseboken och spricker nästan. Shit vad kul det ska bli. Jag börjar dock få lite ångest över att jag inte alls vet vad jag ska ha med mig. Grr. Har bara lagt ner massa hygienartiklar och reseapotek och sånt, men det känns som om det kommer ta upp halva ryggsäcken. Ah. jag blir lite nervös av att tänka på det här.

Ikväll ska jag i alla fall äta middag med Sofia, Erika och hennes crew som är här från finland, sen ska vi nogkolla på nån innebandymatch. Sen måste jag nog åka hem för jag har bonniebonnie ikväll. Nu måset jag nog duscha, tjingeling

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0