Finska karaokelåtar:O

God kväll!
Idag är det Söndag, vilket betyder att det har varit min lediga dag, men något vettigt har jag inte hunnit göra.
Igår var det en kollegas födelsedag och så vi gick ut o åt senare begav vi oss ut där hon firades med tårta. Men vi firade även för att vi lyckats starta upp en ny destination och sorligt nog börjar det ju lida mot sitt slut..:(
Det var i alla fall en väldigt intressant och rolig kväll/natt/morgon....

Vi träffade bl.a. jänkare som var i armen och lustiga var dem och sedan så sjöng jag självaste EVa ett flertal(2 eller 3) finska karaokelåtar och givetvist en mängds svenska låtar. Kan ni tänka er mig stå o sjunga på finska hahaha. Sedan så visste jag inte att 800grader kunde få så många människor upp på dansgolvet eller att Markolios låt "Orkar inte mer" var så svårsjungen som den va så nu vet ni det.

Så idag har man sovit åkt tillbaka till hotellet 2 h busstur:O men den sov man bort och väl framme "hemma" igen var det dags att få i sig dagens första mål(middag) och sedan har jag lyckats kolla på min första film här på Kreta!
Changeling vart det en bra film må jag säga.
Ne nu ska jag sova kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0