Eva är BACK!

Hej Hopp!

Då är jag hemma fast imorgon drar jag igen till Kreta!
VAd har jag hunnit göra är hemma då gått en kurs, träffat lite kompisar gått på Joshua Radins konsert och jag shahabe och Sara hade verkligen VIP platser som Sara sa " Jag känner mig som en apa på ett zoo".

Vi hade i alla fall väldigt kul och ibland undrar man om man någonsin kommer att växa upp. Som ni har märkt har jag haft den här tankeställaren ett flertal gånger om jag någonsin kommer att växa upp men jag undrar faktikst verklign när det är dags...:O

Det SNÖADE idag också nice att man fick se lite snö innan man åker tillbaka till värmen men guys jag kommer hemnästa torsdag men då är inte kära Saraklara hemma för hon ska til F****** BALI det kommer att bli sjukt galet roligt för dig SARA!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0