Bullar

Godkväll bloggen,

Sista plåten med bullar är nu inne ugnen. jag är så jävla grym. Degen jäste i typ 6 timmar. Awesome.

konstigt att man aldrig är riktigt sugen på bullar efter man har bakat dom dock.. men det kommer nog imorrn så ingen fara! ska ta med lite till min kära anna som inte ätit på år och dar!

Så jag åkte som sagt till Anna, såg dock ut som ett miffo för jag tänkte att vi skulle chilla hemma hos henne men nejnej, vi skulle till Kista. OH My God, pinsamt va bloggen? Jag så ut som ett miffo i Kista galleria. Såhär kan ju inte en utav sveriges nästa bloggdrottningspar gå omkring IN PUBLIC! Nej, så vi åkte snabbt hem. Efter systemet och Glitter - everything a girl needs.  HAH

Så åkte vi hem och åt tacos framför Färjan och Hollywoodfruar. Sen brummade jag hem för att göra klart bullarna. Nu ska jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0