Plugga i tid...nja:S

När man sitter som nu sista kvälle innan ett stort prov så tänker man alltid " varför började jag inte tidigare".
Under mina 19år( visserligen har jag inte alltid gått i skolan men ändå) så har jag minnsann inte lyckats lära mig att plugga i tid och jag tror att många har det problemet och att man egentligen aldrig kommer att lära sig det.
Människor jobbar helt enkelt bättre under press vare sig vi tycke rom det eller inte:P

Jag kom på att plugga i tid är lite överskattat, alla talar om studiteknik hit o dit, planera din tid väl blablablabla
Vare sig man är en"naturtönt" eller inte så betyder inte det att man börjar plugga i tid
Kolla bara på mig...
Jaja, som ni märker e jag väldigt uttråkad gör alltf ör att slippa o plugga

Tjingeling

E

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA! så tänkte jag också idag när jag hade två prov. Sen tänkte jag ; " HaHa,jag kan ju fuska till mig ett bra betyg, JAG ÄR FAN BÄST" och spenderade 250 kr med att SMSa 118100. karakaramiaaa

2009-05-08 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0