Lördag:)

Igår vart en väldigt lyckad kväll må jag säga, vi hade väldigt trevligt
Dock så kändes det när man kom hem tidigt i morse man var inte så pigg och alert längre men det är smällar man får ta:)
Jag klagar inte
Denna gång skippade vi Friday's och begav oss till vackra söder till Söderhof.
Där  de två bloggerksorna jag och S och min kompis Malin och Seif satt, sällskapet utökades senare när Calleballe även bestämde sig för att besöka Söder som han inte är så bekant med men t.o.m. han tyckte om det tror jag
Sen drog vi vidare där en utav oss tre hade problem att komma in ( vill inte utelämna några namn:P)
Men med lite charm och övertygelse och rabblande av vad hon hade druckit lyckades hon komma in haha:)
Sedan började shotracet....

Kvällen slutade inte i några tårar utan skratt
5/5 godisråttor får den

Kaaaaaaaaaaarakaaaaara Miaaaaaa!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Typiskt Malin!

2009-05-12 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0