Kalasbak

I torsdags hade min käre lillasyster Jennifer sitt kalas( kommer dock inte ihåg hur gammal hon blev)
Då bakade jag egna pizzor där degen vart lite äcklig tyvärr men ätbara ändå:P
Detta märkte jag inte förrän efter kalaset då jag skulle smaka på de få bitar som var över haha

Kanske ska bli pizzabagare?

Sedan hade Jenny bestämt att jag skulle göra en rainbowcake det började bra snygga färger och allt
Men efter 20 min i ugnen så började den jäsa och få en gyllenbrun färg så resultate vart inte lika bra som orginalet men det hade blivit perfekt om den inte hade blivit gyllebrun av ugnen.




Vägen till mitt "mästerverk", resultatet blev inte riktigt som förväntan men det var roligt att testa och det är ju det som är huvudsaken.


//
E





Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Haha, vad ball den ser ut där innan gräddningen :)

2009-05-25 @ 18:11:16
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: Karin

1.Karin var med och gjorde den!

2. Var försvann smileyn?

2009-05-28 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0