Tävling Ett

Hej igen Bloggen,

Jag tänkte bara tipsa er om en sak. Precis som alla stora bloggar har vi tävlingar då vi lottar ut något värdefullt. Denna vecka handlar det om ett Carl Stokken signerat Thank God It's Friday-kvitto. Och JA, it's the real deal - ingen kopia!

Det kan vara svårt att tro att detta är priset , men vi gör det här för att vi tycker om våra underbara läsare så mycket och vill unna en av er något extra. Allt ni behöver göra är att skriva ert namn och mailadress bland kommentarerna och sedan motivera varför just ni ska vinna denna vecka! Lätt som en plätt, eller hur?

Så Lycka till nu allihopa!

 

Kommentarer
Postat av: bella

blondinbella.se

2009-03-18 @ 21:54:32
Postat av: Karin

[email protected]



Jag bara måste vinna!!!

Jag klarar mig inte utan autografen.

Den ger mig hopp, kärlek och tröst

Jag ber er låt mig vinna!

2009-03-18 @ 22:13:39
Postat av: Johan

Jag vill ha den.

2009-03-22 @ 16:12:48
URL: http://www.ica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0