Jobb

Hej,

idag har jag varit ledig. Det har varit helt underbart. Speciellt med tanke på att jag var hemma strax efter 6 imorse då min kära bästa anna fyllde år igår. Det var nice. Det vart faktiskt en sjuk kväll. Hah. Mycket sjuk. Det var nice. Återigen.

Så idag gick jag upp vid elva och la mig vid poolen. Sen låg jag där i princip hela dagen. Hur skönt som helst. jag skulle egentligen ha joggat, men jag orkade verkligen inte. Imorrn blir det jobb mellan 10.45 - 23.00. Sen hem och sova och jobba mellan 16.45-23.00 på torsdag och sen.... bam bam bam bam fyller jag åååår! yeeeey. Jag måste säga att jag är faktiskt lite taggad. Inte för att jag riktigt vet vad jag ska göra men det löser sig. Så på fredag ska jag jobba till 17 sen du :)
woho!

Nej dags att packa väskan för imorrn. Och just det fan, jag måste ju laga mat. suck.

see you laaater

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var in på din blogg en sväng :)

2009-07-05 @ 09:48:02
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0