Ciaooooo

Kalispera Sweden.

Jag lever och har det toppen.

30 grader inte ett enda moln och får äta hur mkt jag vill = himmelriket!

Att sova är det inte på tal om saken jag tror fortfarande inte att jag har fått "recovrat" från studenten men jag klagar inte....mer säger jag inte:P

Har hunnit besöka Rethymnon och Chania ett par gånger trevliga platser må jag säga och även Heraklion där det shoppades och åskådades.

Mina finska transfer har gått bra lite nervöst den första gången för ni som känner mig vet att min finska är nog inte den bästa men jag måste faktiskt erkänna att den redan har förbättrats. Minidiscona vi har för barnen är också väldigt roliga å ni kan ju tänka er hur jag fördriver mina kvällar :P

Jag kan inget mer säga än att jobba som "kombiguide" är nog det bästa jag gjort, man får en sån kick av alla glada och nöjda gäster att man glömmer bort att man kanske är lite trött.

Jag har fått ett nytt smeknamn här också lyssna noga nu CALLE Barapapapapapapapa sen har jag även lyckats på bara två veckor att bli brun brun brun.

När jag kommer "hem" så är jag minsann härdad mot allt!!!

Ciao!!!!

//E

( lite censur i det hela och jag saknar er faktiskt där hemma)


Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Men vad bra Eva. Då kanske du vet lite ställen och hotell där borta som är billigt och bra? Jag och pojkvännen funderar på att dra en sista minuten i slutet av juli/början av augusti någon gång. :) Maila mig eller nåt! :D Puss...det där såg sjukt gott ut förresten. haha!

2009-06-22 @ 18:51:38
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

bilden ser sjukt äckligt ut ---

2009-06-22 @ 19:04:51
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: nahaa

FAN BÄST

2009-06-23 @ 19:14:07
Postat av: eva

Det eklart jag vet maila mig bara sa far ni lite tips och jag kan lova er det var fan gott!

2009-06-25 @ 13:57:06
URL: http://www.twopeasonepod.com
Postat av: Karin

Saknar dig också <3

2009-07-03 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0