En dag i Mexico

Idag är jag i Mexico igen. Eftersom det var lite mulet idag så bestämde vi oss för att shoppa. Det var väl inte asgrym shopping direkt men lite hittade vi. Sen blev min käre far trött på att jag och min brorsa inte kunde bestämma oss för varken färg eller modell så då ville han åke hem. Sagt och gjort. Efter lite mer segande så var vi hemma. Då gick hela min familj och la sig. Kul för mig. Min enda vakna vän var då facebook. Kul liv jag har då. Här sitter man på en strand i mexico och vad gör man? stalkar människor på facebook.

Update,


Nu, 3 timmar senare, har familjen vaknat. Dags att äta. Grillad scampi med sallad. Det kan funka.

Bäst för mexico att det är strålande sol imorrn för vi ska gå bort till stora stranden, so it better be good!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0