Söndag

Vanligtvis brukar man ju ha lite söndagsångest såhär på eftermiddagen, en söndag. Men idag känner jag faktiskt ingenting. Jag känner till och med att jag skulle vilja gå på bio, men dessvärre, verkar jag vara den enda. Typiskt.

I helgen har jag inte alls gjort mycket vettigt känns det som. I fredags var jag ute och åt på  Mississippi In med min mamma och min käre kompis Ida och hennes mamma Eva. Mycket trevligt. Vi fick även gratis bullar. Det var väldigt bra. Sen fanns det en tjej som åt så sjukt äckligt.Tänk er när en riktigt tjock och lite nästan äcklig människa sitter och verkligen trycker i sig en pizza. Verkligen grisar. Mat ramlar ut munnen på en och och verkligen tjockar sig i pizzan med fett runt hela munnen. Hon drog till och med av osten och körde in i munnen, trots detta vart tallriken som slickad väldigt snabbt. Det udda var att vid första anblick så såg hon sjukt snygg ut, men efter att hon börjat äta kunde man inte ta ögonen ifrån henne.. och det var inte för att hon var så snygg längre. Vi hade i alla fall väldigt roligt åt henne. Alla fyra.

Sen skulle vi på bounce. Det var otroligt bra. Vädligt gripande faktiskt. Så alla läsare, jag tycker att ni borde bege er till Orionteatern och se den. På riktigt. Och jag får inte betalt för att säga såhär.. utan den var faktiskt väldigt bra!

Sen åkte jag hem, för jag var sjuukt trött eftersom jag hade vart på en skiva dagen innan och bara sovit några få timmar. Sen på lördagen så fixades det ute i trädgården, och vi tog bland annat bort plåtarna till poolen så nu jävlar är det vår på riktigt! Synd bara att det var typ nollgradigt på kvällen då jag och en annan vän, Shah to the habe, tog en fika på söder.. efter många om och men. Det var väligt mysigt faktiskt.. eller egentligen var det rätt omysigt. Men vi hade det kul ändå. Idag har jag inte gjort så mycket, ingenting närmare bestämt.

Jag har lite energi kvar och känner mig lite kreativ så jag funderar på att baka något som jag kan tjocka mig i a la flickan på pizzerian ikväll. Låter som en bra plan. 

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0