Livskvalitet!

Hej alla trevliga bloggläsare:D
De här två senaste dagran har minnsann varit händesrika på alla sätt o vis, tro mig...men jag ska bara ta upp alla nya "matupplevelser i detta inlägg!
Kan iaf berätta att vi två dagar i rad nu har proppat i oss en Ben& Jerry och det var gott och värt varenda öre.
Ni vet hur man ibland köper något och sitter och funderar på ska man ha kvar den, lämna tillbaka den, byta den, eller nej den kanske ä bra ändå osv.....Med Ben& Jerry får man aldrig såna problem det är bara köpa, äta o va glá!

21 April Tisdag: Ben& Jerry Cheesecake Brownie vilket delades på Christine, Sara och mig.
22 April Onsdag. Ben & Jerry Half Baked ( här svek Christine oss) delades bara mellan Sara och mig.


Sen kan vi även notera att vi även tog en liten After shopping/ After school man kan kalla det lite vad man vill, väldigt trevligt ska definitivt göras om det är trots allt bara 44 dagar kvar i tills vi tar studenten!

Detta kan tyckas vara väldigt onyttigt speciellt när vi t.o.m missade "Du är vad du äter " kl.20.00 pga av våran liten "paus", men vad är ett liv utan lite livskvalitet där man får göra lite vad man vill?


Livskvalitet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0