Dagens goda gärning!

Som ni vet så har de "stackars" barnen runt om i Sverige börjat sälja den årliga majblomman. Måste för övrigt påpeka att i år var det fashion när det gällde färgerna, det tycker vi om. Så när Sara, Christine och jag sitter och äter Ben& Jerrys glass ( btw den nya smaken Cheesecakebrownie) så kommer en liten pojke fram och frågar ifall vi vill köpa en majblomma och givetvist ville jag att dagens goda gärning skulle vara avklarad så självklat ställde man upp för laget.


Måste förövrigt påpeka att det har varit en händelserik dag med många om och men, men det får min kompnajon Sara berätta mer om i och med att hon lyckades göra något väldigt coolt
.

Jag LOVAR ER att det är värt att kolla in senare.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: johanna

Stämmer allt man hört om Calle Stokken?

2009-04-21 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0