Agia Napa-projektet är påbörjat!

Hej alla goa och glada människor!

Jag har ju som sagt ett litet projekt inför sommaren och det är att redan nu börja värma upp lite för Cypern/Agia Napa. Måste säga att jag har börjat ganska bra! Förra veckan lyckades vi få in 3 rejäla utgångar på det tajta schemat. Men så ung och pigg som jag e så klarar jag det galant!
Så Sara, Christine och Calle jag tycker att ni starkt bör fundera på Cypern i sommar, jag ska visa er ett och annat!

Gårdagens utgång var en kul en. Lyckades få en riktigt party tuk tuk till Hardrock vilket fick igång oss bara sådär. Därifrån lyckades vi klämma in 12 feta guider i en tuk tuk, tur att färden enbart var sisådär 400m för snabbt gick det inte. Trevligt hade vi på irländska baren Scruffy med sång och dricka, färden tog oss vidare till vår vanliga rutt och den vanliga fyllan. Börjar komma på rutin nu för tiden! SkÅL!
Jag och min kollega hade planerat att efter vår lilla utgång skulle vi ha pyjamasparty dock var det ingen annan som ville va med på detta när det väl kom till skott tidigt på morgonen. Som Magnus sa så kanske man skulle ha gjort ett event på facebook, ska fundera på det och se om det blir fler deltagare nästa gång. Men jag o Sofia klara oss ganska bra. Hennes talande telefon var väldigt underhållande kl 4.50 på morgonen, resorb fick man serverat också. Förresten så lyckades jag innan vi kom hem trycka i mig den största burgaren ever, vi snackar tripple burgare med cheese och bacon. Så Sara dör dök matvraksEva upp igen.

Bakisdagen började bra frukost kl 11.30 och sen var det stranden som kallade. Där vi alla försökte vårt bästa att spela någon form av volleyboll i vattnet men det slutade som det gjorde. Lite musik och massa skratt och sång blev det också. Vi underhöll säkerligen de andra strandbesökarna där!

Kvällen ägnades åt MONOPOL. Ohh det var mitt favoritspel när jag var liten. Lika kul var det denna gång!
Sofia lyckades förlora två gånger. Jag höll mig kvar i spelet ganska bra så det blev oavgjort!

Men all in all en lyckad utgång som alla andra har vart och en lyckad bakisdag som inte enbart spenderades åt att sova!

Nu kom jag ju på att jag åker ju på semester på Måndag så dags o skaffa en ryggsäck och planera vad som ska göras.

Sara och Calle när vi träffas nästa gång IRL har jag många fler smaskiga historier att berätta so you better com eto Cyprys!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0