Student-tider

Så i natt spenderade jag min tid på den underbara flygplatsen det var faktikst awesome:)

Jag sände iväg en buss som skulle till ett o samma hotell packat av en studentgrupp, har minnsann aldrig fått så mkt applåder och stå hej i en buss förrut intressant kanske fanns någon slags alkohol med i bilden också :)

När jag sedan några timmar senare kommer till hotellet had vissa antagligen t.o.m. hunnit tagit sig en liten runda på bargatan och e nu tillbaka från spöregnet. Jag kan även tillägga att det är svårt att öppna en dörr utan en nyckel haha studenter plus att har man vart på bargatan så behöver man ju kanske inte fråga vart den e och att Barapapapapa fortfarande e en populär sång e ju galet!

Sara jag tyckte jag såg lite oss i dem ack när man var ung, men det fick mig ändå att minnas tillbaka till månaderna innan studenten det var mig riktigt goda tider vi hade våra afterschool väldigt random men trevligt och alla goa studentpartajande.

Du kommer du ihåg när det vart lite sent till fysiken vi råkade visst somna hemma hos calle efter en riktigt dräggig kväll ( Undra om inte det var smör och äggkvällen ) då frågan var:

 FYSIK ELLER SOVA? Hmmm

Jag tror att svaret inte e så svårt o lista ut!

Jaja vad jag vill komma fram till är att alla har vi vart unga och än idag e vi det men förhoppningsvist med lite mer kött på benen eller?

Ohh jag kan tänka mig att studenterna nu ränner runt på Sthlms gator och gör dem osäkra haha





Odrägliga ungdomar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0