Söndag

Hej bloggen,


Så idag har varit en tyyypisk söndag, förutom städningen dåra för den klarade jag ju av igår! Förstår inte det här med att städa. Man städar och gör rent,och så flyttar man på alla saker vilket resulterar i att man sen när man städat klart inte kan hitta nånting! Så efter min städning igår har jag lyckas slarva bort ipodhörlurar, nycklar (big no-no!) och en tpk-bok. Jag ska aldrig mer städa.

Och, jag tror inte det därmed att städa är något jag är bra på, för ni vet hur det finns kalkbeläggningar i duschen? Dom gick inte bort. jag skrubbade och skrubbade men nej, det är lite kvar - men det blir väl så om man inte städat på 3 månader?

Jag känner hur läsarna bara väller in med mitt städsnack...


Så, till något roligare. Idag så har jag gjort söndagsaker.. joggat, hårinpackat mitt hår, handlat (med hårinpackning i håret.. det ni ;) ) och sen slutligen läst lite. Och gjort kemi. Bra dag, bra dag.

Nu sitter jag och dricker vanilj och rabarber-te. Sjukt gott.

Dags att krypa ner i sängen, godnatt

S

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej!



Min nya blogg är

http://mylifewithborderline.blogspot.com/



Snälla publisera inte denna kommentar.



2010-03-16 @ 22:14:06
URL: http://foltern.blogg.se/
Postat av: Eva

Det later nastan som om det e prinsessan som stadar haha :P

2010-03-18 @ 09:50:19
Postat av: luc

Jag visste inte att man hade hårinpackning i håret sara! Tack för det :)

2010-03-27 @ 09:46:47
URL: http://keephating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0