Mys

Hej Bloggen och Eva,

Det känns lite som om det här är mitt och Evas sätt att kommunicera med varandra. Kanske mest för att vi har typ 4 läsare - 5 en bra dag - men ska inte klaga, diggar hennes inlägg, keep 'em coming ;)

Idag ska jag leka med kroppsdelar. Grymt taggad! Hoppas det blir nice. Dock har jag glömt att köpa handskar, så hoppas att nån har extra.. äsch, det löser sig.


Det är så kallt i mitt rum för de har bytt alla fönster men inte isolerat dom ännu, och det gjorde dom ju sådär lagom i tid till att det blev kallt igen. Så det vart till att sova i fleecetröja och mjukisbyxor. Mys.

Okej, dags att börja gå till skolan. Har bestämt mig för att gå hela vägen, beach2010 ni vet ;)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0