Lördag

Hej Bloggen,

För fööörsta gången sen jag kom hit tror jag faktiskt sitter jag nu själv i mitt rum en lördagkväll. Igår var jag nämligen ute med min roomie, Jonas, och hans vänner. Vi gick först till ett ställe som heter A-bar, där A stod för Australian. Det var okej, det påminde lite om asien faktiskt, fick lite haha höll på att skriva hemlängtan, men jag kommer ju inte från asien så det stämmer ju inte. Nej men jag saknade asien lite, det var så sjukt jävla kul. Asså jag får världens leende på läpparna varje gång jag tänker på det. Helt sjukt. Så kom ihåg det pojkar och flickor, njut i nuet :) Så glad att jag åkte med Anna, shit. Kunde nog inte blivit bättre, det funkade så himla bra! Åh. Minnen alltså! 


I alla fall, sen gick vi till noget ställe där tjejer betalde 100 kronor, och killar typ.. 250 eller 150 eller nått, om man stod på listan, och så fick man dricka så mycket man ville. Anna, det var balistyle! Det var nice. haha shit. värsta inlägget om Anna här. Inte riktigt meningen haha men nu får det bli såhär :) Kan ju lätt säga att jag tjänade på att betala 100 kronor. Höhö

Så åkte vi hem, med KFC. Mums. Onyttigt på högsta nivå. Apropå onyttigt,den här veckan. Helt galet vad jag har ätit, eller nej inte ätit bara varit sugen hela tiden, på typ goda saker. Så blev en hel del. Börjar man är det svårt att sluta.  Hur som helst, imorse vaknade jag tio och drog på en gång iväg till biblioteket - var där 10.20. Bra jobbat, Sara! Så satt jag där till klockan 2 då det stängde, gick hem och åt. Sen har jag bannemig städat och fixat överallt. Eller ja, badrummet och mitt rum i alla fall. Det känns bra måste jag säga.

Så antar att det var anledningen till att jag sitter hemma just nu. Jag vet inte om jag gillar det faktiskt. Ska kanske ut och ta några öl ändå. Eller neej..tänk budget. Min kära Maria har ju åkt hem till Oslo över helgen,för hon är galet sjuk och så ska hon hämta brumbrumbilen så vi kan köra till IKEA. Ja, inte bara därför dåra men det ska vi göra. Så kan inte smyga över till henne och mysa.

Å andra sidan skulle jag behöva ha en liten spaaften. Fixa fötterna, måla naglar, ansiktsmask och allt sånt där. Ja det får det nog bli!

Kärlek

S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0