Kambodja!

Sadar, nu beffiner jag mig i Siem Reap eller vad det nu heter. Flyget gick otroligt bra, fint flygplan och bra service och hotellet klockrent, riktigt lyxigt och fint. Mamma o jag anlande hit idag och jag maste saga att satden e otroligt fin, finare an jaghade forvantat mig, rent och prydligt och imorgon vantar den stora dagen da vi ska se Angkorwat och AngkorThom, ska bli riktigt kul!

Kvallen har spenderats med att utforka nattmarknaden och lyckas pruta sig fram med de kambodianska rielen, ett stort frageteckn for bade mig o mamma annu. Men det har gatt bra.

Fast sa har mycket som jag har gatt de senaste dagarna har jag nog inte gatt under hela vintersasongen.puuuha

Ne nu ska jag sova, imorn e annu en lang dag med mycket promenad!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0