Underbara guidelivet!

Hej!

Jag kommer hem 14 augusti längtar gaaalet mycket till Svea Riket!
Just nu vill jag bara hem, så jäkla mycket jobb att jag glömmer bort att jag e hungrig.
sara kan du tänka dig att JAG, självaste Eva glömmer bort hungern, alarm eva behöver komma hem o tjocka sig med Sara haha.


Så idag har jag hunnit vara halvledig vilket betyder sova, sola lite på taket och sen börjas det.

En norsk man blir rånad givetvist är det mitt fel att jag inte hinner spärra hans kort i tid, förlåt.
Samtidigt har vi några danskar som blöder efter en liten olycka, stackarn, själv höll jag på att svimma då jag såg de vita knäskålarna puuhä...
Förlåt det är mitt fel att ert rum är för litet att er balkong är för litet att hotellet inte är trestjärning enligt er, fölååååt det är migg fel att det är skugga över er pool.
Jag vet inte hur många gånger jag har beklagat mig idag, förlåt men guider är mänskliga också.
Ja hur ska jag göra med min tand som gått av? det bör ju finnas ett snabbkit i apoteket mankan sätta ihop tanden med? - Hur sjutton ska jag vet det?

Fast när jag tänker över det så kunde det ha varit värre och jag lovar det har vart värre.
Just nu vill jag bara hem och lata mig i Sverige. Vad jag klagar ne men det har funnits några solstrålar idag som tackar och blir så glada över att ajg har ringt och gett dem en lapp eller föröskt göra mitt bästa. Men ibland undrar jag om det är värt detta?

Nej, vinter 10/11 blir Phuket igen längtar till underbara Thailand igen, där var allt så bra:)

Imorgon väntar en utflykt viloket betyder svett uppe vid borgen, men en riktigt hyggetur må jag säga med 20 danskar och 10 svenskar, lovely ha? Danish Dynamite...:O

Dags o sova kanske men  vet aldrig vad som händer förmodligen väntar ett 15 tim pass i sträck igen på mig, underbara guidelivet:P


(pamukkale, "Kakkukale som någon sa")



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0