Erhvervsdag!

Hej bloggen :)

Idag har vi erhvervsdag, typ yrkesdag kan man väl kalla det. Vi fick alltså ett varsitt sjukhus och en varsin avdelning, så fick vi vara där hela dagen. Jag, Gisli och Sigrun hamnade på Reumatoligiska (stavning....?) avdelning på Gostrup Hospitale. Åkte hemifrån vid halv 7, helt förstörd då vi var hemma hos Simon igår och kollade på Talladega Nights och åt grön påse (tänkte såklart på dig Christine ;)), så jag var megatrött. Vi hittade till sjukhuset och var där 20minuter innan vi skulle mötas. Trots det gick vi på fel avdelning och kom försent, men det gjorde ingenting. Dagen flöt på. Det var helt sjukt kul och fick bland annat träffa tre olika patienter och innan varje satt läkaren och förklarade allt och jag fick titta i journalen och ha på mig en vit rock.. höhö.  Det var sjukt kul. Galet nöjd. Men jag var så trött efteråt. Antar att jag inte fått tillräckligt med sömn och har nog inte koncentrerat mig sådär mycket sen typ..aldrig? Och det hjälpte ju inte av att jag är tvungen att flytta ifrån Maria ikväll för den hon hyr av har fått reda på att jag har "besökt henne" alltför länge. Så var snabbt tvungen att hitta nånstans att sova inatt. Så ska sova hos Per till på lördag då jag åker hem, och sen kanske jag stannar där veckan ut eller så sover jag hos Morten. Knäppt hur allt bara blev helt knasigt?!

Ikväll ska vi nog ut, för vi är lediga imorrn. Vi ska på Paradise Hotel aften på K3 höhö. Imorrn är det fredagsbar, som börjar kl.11 (ja på dagen...?!) och slutar vid midnatt. Ska bli riktigt kul. 13 timmars öldrickande sådär på fredagen. Nice.

Nej, borde kanske se till att flytta alla mina saker till nörrebrogade nu. Suck.


S


och grattis till dykcertet knas :) (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0