Det blir Alanya i sommar:D

Hej hopp.

Som ni ser så ska jag till Alanya i sommar, det ska fan i mig bli nice. Vi visste att vi skulle få svaren i natt så många kollegor var ju givetvist spända men jag var så jäkla trött igår så somna som en stock så ringer de när jag sover sisådär tolv på natten och berättar att jag ska till Alanya. Kommer knappt ihåg det och efter det börjar telefonen att ringa kollegor som frågar vart man ska, jag kommer knappt ihåg att jag svarat...
Men jag ser galet framemot min sommar i Turkiet, det blir tufft jobb men det e de soms ka bli nice.

Så igår höll jag min FÖRSTA riktiga utflykt Phang Nga. En kultur och naturutflykt typ. Jag var inte så bra förberedd som jag hade velat va för det har inte blivit mkt sömn de senaste dagarna så jag har inte riktigt haft tid. Som tur var hade jag en vettig lokalguide med mig som fcik äran o guida mig, och givetvist så förrvirrande som jag är lyckas jag till min stora förvåning förvirra honom. Men gästerna var glada o nöjda och jag fick små fina kommentarer. Min röst däremot fick ta några smällar antagligen så hade pratat ganska högt när jag berättade och frukter och gummiträden och det måste nog stämma för den e helt slut. Men jag hade en väldigt rolig dag och det var jätteroligt att stå o prata om allt möjligt trots att jag inte egentligen visste vad jag skulle säga, improvisation kallas det. Så då har jag klarat av den. Dagen avslutades med en oljemassage, gjorde lite ont kom på att jag hade ett blåmärke på läret och det visste ju inte hon som massera mig ajaj, men hon lyckades få bort några stressknölar och sen var det bara hem och däcka i sängen.

TORSDAG KVÄLL: En galen kväll med danskarna och Terese(svensk). Vi hade en liten utgång med tjejerna. Det var minnsann en rolig kväll jag tror jag aldrig har skrattat så mkt, dagen efter hade jag träningsvärk i magen så jag jag måste ju ha skratta en del. Kvällens avslut på BK var det bästa inte nog med pommes frites kriget vi hade alla fina karaokeröster vi hade också haha:D En bra kväll och morgonen kl 7:00 ringde klockan dags o gå upp o jobba efter 1 h sömn. 
 
LÖRDAG KVÄLL: Jag skulle egentligen haft ett tidigt flyg men det vart försenat så en sväng förbireggeabaren e ju aldrig fel. Jag var väldigt casual klädd, men Anneli kommenterade att detta inte var Bangla utstyrsel så jag bytte om till hyfsat casual. Så det blev Buckets på Reggeabaren de e så satans goda måste jag säga. Vi hade en trevlig stund där, lilla knubbiga pojken som sålde blommor var även där o försökte sälja blommor igen stackarn. Men han e lite lustig väldigt aggressiv..:P Lite lagom glada så bestämmer vi oss för att det blri Bangla jag som skulle hem tidigt tänkte jag. Mina planer går aldrig riktigt som de ska, men Bangla it was och en rolig kväll var det. En vanlig runda nästan kan inte riktigt komma ihåg alla stoppen men det vart sent var hemma sisådär 6.00 gick o la mig en halvtimme senare och sen vart det väckning 08.00. Flygis. Jag trodde jag skulle få komma hem tidigt men icke sa nicke var tillbaka från fluget 16.00 sen var det bara upp snabbt o byta om o åka på service. Så var inte hemma förrän typ 20.00 då Malin kom på en snabbvisit jag har sovit 1h 30 min och måste plugga på min utflykt. Hektiska dagar men jag satt uppe med utflyktskompendiet till halv två på natten.
Men konstigt nog ser jag inte trött ut eller verkar trött så vi får se hur länge det håller.

Nu ska jag dra för vi har teamday idag. Ska åka till en plats och ha barbecue o annat ryktas om att vi ska tvätta elefanter ska bli intressant o se:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0