Onsdag

Hej bloggen,

Idag vaknade jag vid tio av att jag hällde ut en megastor kopp te över hela golvet. Så det var bara att gå upp på en gång och torka upp det. Sen gick jag en 40minuters morognpromenad med lilla vovven. Sen skulle jag bara kolla datorn innan jag åkte iväg till lucy the lus, och vad händer då? Jo den startar inte. Provar lite olika laddare men ingenting fungerar. Superkul. Så efter att pappa the tekniker varit framme konstaterar vi att vi måste ringa till supporten. Igen. Han säger att det är kortsutning i moderkortet och en teknier måste komma hit. bla bla bla. Kul.

Tur att det är fint väder i alla fall. Fast jag har nog bestämt mig för att städa mitt rum. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0