Oslagbart

God Kväll!

Jag är så uttråkad nu, har vart hemma i drygt en vecka och visst jag har vart upptagen o haft saker o göra, mer än vanligt faktiskt så upptagen har man vart
Men idag började uttråkningen komma, jag saknar att ha ett jobb att gå upp till på morgonen trots att jag var trött och snoozade säkert 7 gånger. KÄnslan av att ha något att gå upp till e oslagbar längtar verkligen inte till att bli pensionär usch...

Måste även erkänna att jag saknar att plugga, visst det e inet kul o behöva stressplugga sitta sent uppe med 500 sidiga böcker men känslan av att lära sig nya saker o bli "tvingad" att lära sig nya saker är oslagbar den med.

Håller jag på att bli galen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0