Glass

Tänkte bara berätta om min tjockisvarning.

Jag gick till affären och köpte glass. En vanlig vaniljglass av märket nestlé och sen en häagen dazs med macadamian nu nåntingnånting. Jag tänkte välja så enkla glassar som möjligt för att mina kära föräldrar skulle uppskatta det. Och vad händer när jag kommer hem igen? Joo, en lång predikan om hur äcklig häagen dazsglass är, av min pappa. Han hade tydligen jobbat med dom förrut och fått äta en hel del glass och ingen hade varit god. Orka överdriva men så var det. Och faktiskt, ingen av glassarna var goda. Jaa, ni lästa rätt. Glassen var inte god. Och jaaa det är sara som skriver. Så tjockisen i mig körde tillbaka till affären och köpte en glass man kan lite på - B&J's.

Synd att mina föräldrar inte uppskattar den, nu måste jag ju äta hela själv...


Man ångrar ju det lite när jag stod i provrummet tidigare idag och provade bikini. Synd att det är för mörkt för att jogga nu.

Vilka bortförklaringar. Imorrn kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, you're killing me! jag var också med om en sån incident häromdagen. Köpte en häagen, belgisk choklad...den åkte ner i soptunnan :)



hälsa familjen ...och godjul ;)

2009-12-20 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0