På torsdag äts det korv

Yes, imorgon är det fredag. Så jobbar jag 7-16, och så har jag äntligen ledigt i två dagar. Lycka.

Så, tänkte jag berätta för min lilla Eva vad jag ska göra i helgen. Imorrn kommer jag nog bara däcka efter jobbet. Jag borde verkligen försöka jogga, men du vet ju hur det blir med det. Sen om jag har energi så ska jag träffa lucce. Sen på lördag fyller mamma år, så då ska vi till stan och äta middag och sen ska jag hem till sofia i skälby. Mums.
Wow, måånga planer.
Åh juli känns som en lång månad. Fast man vill ju ändå inte att den ska ta slut, för då kommer augusti och då börjar ju skolan och allt vanligt igen. Fast det ska ju också bli kul, eller aa typ. Fast innan ska jag och Christine komma ner till diiig, woho! Det blir bra. Hoppas Calle kommer med.
Men men okej. Nu ska jag sova, börjar 7 imorrn!
Tjingeling
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0