Stockholm

Japp, det är sant. Det blir Stockholm över helgen. Det var inte särskilt svårt för min pappa att övertala mig. Allt som behövdes var "jag kan beställa flygbiljetter åt dig.. kan göra det nu med en gång."

Så klick. Så var resan beställd.

Idag har jag inte gjort ett skit. Lämnat nycklarna till min älskade förra roomie, eller i postkassen i alla fall. Vart hos polisen. Ätit choklad. Ätit Björns goda soppa. Upptäckt att killar visst snackar lika mycket skvaller som tjejer.

Oproduktiv dag, men skön. Längtar till helgen. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka en stund.

Tror det blir lite shopping, förhoppningsvis besök hos frisören, mysmiddag med tjejerna, lite gamla godingar och turistbuss med Calle. Det bådar gott!



S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0