Färdig i Phuket snart!

Välkommen tillbaka Sara!

Måste erkänna bloggen är ett väldigt bra sätt för två väldigt upptagna människor att kommunicera.
Oj det där lät nästan vuxet ju upptagna o upptagna, men sara nu e vi faktikst upptagna på riktigt ju vet inte riktigt vad jag ska tycka om det dock.

3 arbetsdagar kvar i Phuket, sen semester sen drar jag vidare till Alanya direkt så snart e de färdigjobbat här i Thailand, säsongen har verkligen flygit förbi.

Idag fick jag dockett litet avbrott i arbetsvardagen jag fick vara i Bamseklubben en givande och rolig dag och givetvist är kakorna på hotellet min höjdpunkt på dagen och du Sara 14 köttbullar ALL IN!!!

Sista dagen jag har telefonen denna natt,puuuhä!

SARA,SKVALLER RIKTIGT SNART!


Här kommer en bild som jag hoppas får dig att känna värmen där borta i kylan!
(poetiskt nästan)

//EVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0