AngkorWat

God kvall gott folk!

AngkorWat var asccolt sager jag bara!
Sa nu kan man bocka av det fran listan,woho men det var riktigt coolt pa riktigt faktiskt.
Var guide dock var lite marklig, han var duktig pa engelska men jag forstod anda bara halften av vad han sa, och han gaggade pa som fan om all historia, sa dar stod mamma o jag o bara nicka och latsades vara superintresserade. Fast det var ju intressant men finns ju en viss grans dock.
Imorgon ska vi aka langs en flod och se en flytande by, sen e det dags for resa tillbaka till Hanoi och vidare till Hai Phong, mors hemby.

Jag tror aldrig att jaghar tagit sa mycket bilder som nu, lite japanesetourist varning haha.

Tjingeling
/Eva

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jeg liker bloggen! Keep it up:D

2010-03-26 @ 09:01:40
URL: http://madeleineteslow.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0