Onsdag

Hej bloggen,

precis som Evapeva säger, så har vi bloggat väldigt flitigt. Kanske för att vi inte har haft så mycket till liv på senaste tiden?

Idag har jag varit och tränat. Mycket bra med tanke på allt jag stoppat i mig senaste tiden. Sen gick jag för att köpa ett par skor, men köpte istället ett annat par. Och dom jag tänkte köpa. Illa. Illa. Men jag kan ju alltid lämna tillbaka dom, för egentligen är jag sugen på ett annat par.. ett par bruna. Vilka världsproblem.

Jag funderar på att ta ut min hund på en promenad igen. Det är så sjukt härligt väder ute. Riktigt höstigt. Skulle behöva en halsduk egentligen, men någon sådan har jag inte råd att köpa längre.

Snart kommer min lilla Evis hem och jag längtar helt galet, så ni kan var lugna killar - hon kommer snart!

Jag är så himla hungrig just nu att jag tror jag dör, men vi ska äta middag om en och en halv timme så det känns onödigt att äta. Fast egentligen vill jag.


Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0